Każdy produkt sprzedawany przez naszą firmę jest nowy i objęty 12-miesięczna gwarancją.

Dokładamy wszelkich starań by towary oferowane przez naszą firmę były jak najwyższej jakości. Nie mniej jednak kwestia reklamacji jest nieunikniona. Dlatego też zapewniamy sumienne podejście przy rozpatrywaniu reklamacji. Dysponujemy zapleczem technicznym które upraszcza oraz umożliwia prawidłową diagnozę usterki reklamowanego towaru.

Ogólne zasady reklamacji:

  • Sprzedajemy tylko nowy towar objęty gwarancją.

  • Każda przesyłka zawiera kartę gwarancyjną, paragon (lub fakturę VAT) oraz kupiony przedmiot.

  • Części elektroniki pojazdowej powinny być montowane w warsztatach. W przypadku reklamacji części wymagany jest dokument (FV lub paragon) z warsztatu dokonującego usługę. Przy braku kompletu dokumentów reklamacja nie zostanie rozpatrzona, a przedmiot zostanie odesłany do klienta na jego koszt w terminie do 14 dni od daty dostarczenia.W przypadku, gdy zakup towaru jest przez przedsiębiorcę (zakup na fakturę VAT) odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru jest wyłączona (Art 558 par 1 KC).